Henryk Urban Henryk Urban
1659
BLOG

Nie trotyl, a heksogen

Henryk Urban Henryk Urban Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 35

 Minął już prawie tydzień od III Konferencji Smoleńskiej, a tu cisza na temat jej najważniejszego osiągnięcia. Na SG "przebiła się" jedynie notka fizyka kryjącego się pod infantylnym nickiem BARBIE, sugerująca uwiąd intelektualny organizatorów KS. Wprawdzie odnosi się on do referatu prof. Krystyny Kamieńskiej-Trela i prof. Sławomira Szymańskiego, zawierającego fachowe uwagi do opinii Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji w sprawie badań fizykochemicznych materiału dowodowego z Katastrofy Smoleńskiej, ale w sposób pokrętny próbuje podważać ilość materiału wybuchowego, potrzebnego do rozerwania salonki, co wogóle nie było przedmiotem referatu.

Pani Profesor w szczegółowy sposób rozprawiła się z tezą CLKP, że na pokładzie samolotu Tu-154M nie było środków wybuchowych.

Trotylu. o którym tyle pisały wszystkie media pewno i nie było - nic na ten temat nie usłyszałem, ale wyraźnie orzeczono, że pobrane próbki zawierają ślady heksogenu.

Muszę przyznać, że ta wiadomość dała mi szczególną satysfakcję, gdyż przed dwoma laty, gdy próbowano trotylem przykryć wiedzę zdobytą przez prof. Kazimierza Nowaczyka o wybuchach w rejonie TAWS#38, byłem przez wielu kolegów z Rady Politycznej traktowany jako podejrzany niedowiarek. Cóż miało znaczyć moje doświadczenie inżynierskie i lotnicze, skoro sama Prokuratura Wojskowa, z zażenowaniem wymieniała groźnie brzmiące słowo TROTYL? A ja się spierałem:

- Trotylem się samolotów nie wysadza!

- No, a czym go rozwalili?

- C4, to jest nowoczesny, plastyczny materiał wybuchowy, odpalany elektycznie z milisekundowymi odstępami. Tak, że przy wyburzaniu hali lub wysokościowca nawet w sąsiednich budynkach szyby nie wylecą z okien.

- A ma pan dowód na C4?

- Taki sam jak wy macie na trotyl - oświadczenie informatorów Cezarego Gmyza.

Dziś mam dowód naukowy - ekspertyzę biegłych chemików prof. Krystyny Kamieńskiej-Trela i prof. Sławomira Szymańskiego.

Po konferencji podziękowałem Pani Profesor i zadedykowałem jej egzemplarz autorski swojej drugiej książki, zatytułowanej Prawda o Smoleńsku kluczem do pokoju

 

 

 

 

 

 

Rodzinnie jestem mężem, ojcem i dziadkiem. Maksyma życiowa: polityka zbyt mocno wpływa na nasze życie, by ją zostawiać zawodowym politykom. Politycznie: - aktywne uczestnictwo w budowaniu SOLIDARNOŚCI od 1980 - moderator Katedralnego Duszpasterstwa Młodzieży,do 2 lipca 2016 - członek Rady Politycznej PiS. Do końca września 2014 pracowałem jako parkingowy i wówczas mój blog miał nazwę "Zapiski Parkingowego". Po wygranych przez PiS wyborach czas najwyższy, by Polska zrealizowała swoją misję powstrzymania podboju Europy przez tandem KGB-NRD. Od stycznia 2016 pracuję jako kierowca małej ciężarówki i czekam na możliwość przyczynienia się do realizacji powyższej misji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka